• Начало
  • Продукти
  • Клиенти
  • Поддръжка
  • Контакти

Фирма ИДСМ ООД извършва консултации, проектира и изгражда цялостни системи за дигитална образна диагностика, осигурява гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване на цялата гама от продукти на KONICA MINOLTA MEDICAL & GRAPHIC IMAGING.

Всички клиенти с абонаментни договори за сервизно обслужване получават и:

> Приоритетен и своевременен сервиз - максимално бърза реакция при възникнал проблем;

> Профилактична поддръжка съгласно спецификация на производителя (проверка и почистване на електро-механичните компоненти; рекалибрация на сензори; смазване на възли и агрегати; проверка, дефрагментиране и оптимизация на твърдите дискове; проверка на качеството на получените образи);

> Софтуерно обновяване - периодичен безплатен upgrаde (операционна система, приложен софтуер, фърмуеър), повишаващ сигурността и функционалността на системите;

> Отдалечен достъп за разрешаване на възникнал проблем (софтуерни обновявания и настройки; корекция на неправилни действия и грешки; демонстрации и обучение; чрез "remote аccess" се постига резултат в "реално време" - свеждане до минимум времето за посещения до мястото на клиента; около 70-90% от възникналите проблеми се разрешават чрез отдалечен достъп);

> Телефонна подръжка за разрешаване на проблем, консултация по технически въпроси;

> Определен брой безплатни посещения и ремонт на мястото на инсталация за календарна година;

> 50% отстъпка от стандартните цени за труд след извършване на определения брой безплатни посещения за ремонт на мястото
на инсталация.

За повече информация, запитвания и заявки за сервизно обслужване - suppоrt@idsm.bg

Copyright 2012 IDSM Ltd.